• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران

Blog Images
تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران

در خودرو های امروزی سیستم برق‌ رسانی شامل تجهیزات و بخش‌ هایی می‌شود که وظیفه‌ی راه‌اندازی خودرو را بر عهده دارند. سیستم‌ های برق رسانی می‌توانند بخش‌ هایی مانند کویل، شبکه سیم ‌کشی، منابع ذخیره، چراغ ‌ها، دینام و … را شامل شوند. وجود هر ایرادی در این بخش ‌ها، ممکن است که شما را مجبور کند تا از تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران بهره ببرید. خودرو های خارجی با خودرو های ایرانی در نوع ساخت متفاوت می‌باشند. همین موضوع باعث شده تا شما برای تعمیرات برق تخصصی خودرو مجبور شوید تا به سراغ خدمات ‌دهندگان خاصی بروید. 

ساعت تماس ۸ صبح الی ۶ بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن ثابت : 02177785115 /02177785114

موبایل : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ مهندس رضایی

معمولاً شما با مراجعه به تعمیرگاه ایران اتو ریپیر می‌توانید از خدمات تعمیرات تخصصی برق خودرو های برند میتسوبیشی، رنو، هیوندای، لکسوس، کیا، پورشه، مزدا، تویوتا، نیسان، بی‌ام‌و و مرسدس بنز بهره ببرید. ما در ادامه محتوا تلاش داریم تا بیشتر برای شما در رابطه با تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران صحبت کنیم و شما را بیشتر با این خدمات آشنا سازیم. 

استفاده از بهترین تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران

چرا باید از تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران بهره ببریم؟

حدوداً 10 الی 15 سال پیش خودرو ها معمولاً با حالت معمولی تری به بازار عرضه می‌شدند. این عدم پیچیدگی باعث می‌شد تا هر خدمات دهنده‌ای بتواند به ‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل موجود در خودروی شما را پیدا کند و برای برطرف کردن آن اقدامات گوناگونی را انجام دهد. اما در حال حاضر استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران، به یک ضرورت تبدیل ‌شده است. خودرو هایی که در حال حاضر تولید می‌شوند، پیچیدگی بسیار بالایی دارند. برای مثال در زمینه برق ‌رسانی، برای تعمیرات بخش های گوناگون نیاز به چندین و چند فرد متخصص می‌باشد. شاید خودرو های ایرانی همچنان سیستم برق ‌رسانی ساده خودشان را حفظ کرده باشند، اما خودرو های خارجی اصلاً این ‌چنین نیستند. برای مثال خودروهایی مانند بی‌ام‌و یا مرسدس بنز، محصولات بسیار پیچیده‌ای هستند و سیستم برق ‌رسانی آن‌ ها سیستم بسیار خاصی می‌باشد.

به ‌همین دلیل، شما برای برطرف کردن ایراد در این سیستم ‌ها چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران نخواهید داشت. در این تعمیرگاه معمولاً تکنسین های متخصص فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ ها روی بخش خاصی از سیستم برق خودرو تخصص دارند. برخی از آن ‌ها سیم‌ پیچی ‌ها را بررسی می‌کنند، برخی دیگر به ‌دنبال برطرف کردن ایراد در مصرف‌کننده‌ های برق هستند و برخی دیگر می‌توانند مشکلات موجود در باطری و دینام خودروی شما را برطرف سازند. دقیقاً به‌ همین دلیل است که شما برای استفاده از خدمات تعمیر سیستم برق خودرو، باید به تعمیرگاه ‌های متخصص مراجعه کنید. 

تعمیرگاه اسپورتیج

تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران

بررسی بخش‌‌ های برقی خودرو و ایراداتی که ممکن است در این بخش ‌ها به وجود بیایند 

برای این‌ که شما اطلاعات بیشتری در رابطه با خدمات تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران بدست بیاورید، باید بخش ‌های متفاوت برقی خودرو را بشناسید. شناخت این بخش ها، به شما کمک خواهد کرد تا به‌ هنگام بروز مشکل تصمیمات عاقلانه‌تری بگیرید و خودتان نیز بتوانید در برخی موارد اقدامات لازم را انجام دهید. اجازه دهید با یکدیگر بیشتر در رابطه با این فاکتور ها صحبت کنیم. 

باتری

باتری به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌‌ های برقی خودرو شناخته می‌شود. وظیفه اصلی باتری، شارژ شدن هنگام کار موتور و استفاده از انرژی ذخیره‌ شده برای استارت یا برخی آپشن های برقی خودرو می‌باشد. موتور در حال کار، با استفاده از دینام باطری را شارژ می‌کند. هنگامی ‌که ماشین خاموش شده، انرژی‌ برقی که در باتری ذخیره شده، می‌تواند برای استارت خوردن خودرو و شروع روند احتراق مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه ‌بر این موضوع، شما می‌توانید از انرژی باتری برای روشن کردن چراغ ‌ها، استفاده از سیستم‌ های صوتی و تصویری، بالا و پایین دادن شیشه ‌ها و … استفاده کنید. 

سیستم برق کشی 

همه شما می‌دانید که انرژی الکتریسیته با سیم ‌کشی انتقال پیدا می‌کند. پس برای انتقال جریان برق به بخش‌ های متفاوت ماشین نیز از سیم ‌کشی ‌ها بهره گرفته می‌شود. یکی از خدماتی که به‌ عنوان تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران به مشتریان ارائه می‌شود، بررسی دقیق سیم ‌کشی ‌ها و برطرف کردن ایرادات موجود در آن‌ ها می‌باشد. در برخی موارد آسیب به سیم کشی‌ ها یا اتصالی آن ‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را در سیستم برق خودرو به وجود بیاورد پس ایراد در سیم کشی باید در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود. 

دیاگ 

یکی از مهم‌ترین موادی که می‌تواند به عنوان خدمت در تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران شناخته شود، استفاده از دیاگ می‌باشد. دیاگ دستگاهی است که با اتصال به قطعه کامپیوتری ماشین می‌تواند ایرادات موجود در بخش‌ های متفاوت خود را تشخیص دهد و در ادامه به خدمات دهنده کمک کند تا به‌ صورت دقیق روند عیب‌ یابی را طی کند. دیاگ همچنین می‌تواند با ارائه تنظیمات گوناگون، مشکلات در قطعات کامپیوتری خودرو را برطرف کند و روند تعمیر را کامل کند. 

تعمیرگاه ماشین

مشکلات مربوط به دینام

پیشتر برای شما گفتیم که دینام وظیفه شارژ کردن باتری را بر عهده دارد. پس قاعدتاً از دیگر خدماتی که به عنوان تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران شناخته می‌شود، تعمیرات مربوط به دینام است. اگر به هر دلیلی دینام خودروی شما ایراد داشته باشد، باتری خودرو شارژ نمی‌شود. در این شرایط ممکن است که شما در روند استفاده از خودرو دچار مشکل شوید. برای مثال روند استارت خوردن خودرو، روشن شدن چراغ‌ های راهنما، استفاده از سیستم‌ های صوتی و تصویری، بالا و پایین دادن شیشه ‌ها و … دچار اختلا خوهند شد. بدون وجود برق، شما نمی‌توانید از هیچ کدام از این آپشن ها بهره ببرید. در واقع به عبارت ساده‌تر بدون برق، خودروی شما کاملاً بدون استفاده خواهد بود. 

مدار های برقی 

مدار های برقی بخش‌ های متفاوتی از خودرو مانند گرمکن ‌های شیشه عقب، ضبط، روشنایی، فندک و … را شامل می‌شوند. وجود هر ایرادی در این مدار ها علاوه ‌بر غیر قابل استفاده کردن آنبخش از خودرو، می‌تواند روی کل سیستم برق خودرو نیز تاثیرگذار باشد. اگر شما کمی نیز با سیستم برق ‌رسانی آشنایی داشته باشید، می‌دانید که حتی وجود جزئی‌ترین بخش از سیستم برق‌رسانی می‌تواند روند فعالیت کل سیستم را به‌ هم بریزد و باعث به وجود آمدن مشکلات گوناگونی شود. معمولاً مدارات برقی جزو بخش‌ های پیچیده‌ی سیستم برق خودرو دسته بندی می‌شوند. به ‌همین دلیل روند تعمیر و برطرف کردن ایراد آن‌ ها روند بسیار تخصصی می‌باشد. 

بررسی بخش‌‌ های برقی خودرو و ایراداتی که ممکن است در این بخش ‌ها به وجود بیایند

چه مواردی نشان می‌دهند که ما به استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران نیاز داریم؟

به ‌طور کلی وجود ایراد در سیستم برق‌ رسانی خودرو معمولاً سریع‌ترین زمان ممکن نمود پیدا می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید قبل‌ از بروز مشکلات شدید و با استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهرانمشکل موجود را برطرف کنید. برای مثال بد استارت خوردن خودرو، روشن نشدن چراغ‌ ها، بالا و پایین رفتن شیشه‌ ها، روشن نشدن سیستم صوتی تصویری خودرو و … میتوانید به ‌عنوان نشانه ‌های خرابی سیستم برق خودرو مورد بررسی قرار بگیرد. 

علاوه‌ بر این موضوع، روشن شدن چراغ ‌های هشدار خودرو برای مثال چراغ چک،

سخت روشن شدن خودرو و کم شدن ولتاژ برق خودرو که با ضعیف شدن نور

چراغ ‌ها نمود پیدا می‌کنند نیز جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که می‌توانند

به شما نشان دهند سیستم برق خودروی شما دچار ایراد است و این ایراد باید

در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود. به این موضوع توجه داشته باشید

که اگر مشکل موجود در سیستم برق خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف نشود،

می‌تواند مشکلات شدیدتری را برای شما به وجود بیاورد. 

استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی برای خودرو های خارجی در تهران با کمترین هزینه 

قاعدتاً شما با استفاده از تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران،

باید هزینه ‌های بیشتری را در مقایسه با خدمات معمولی بپردازید. اما خب در

این روش شما می‌توانید با جلوگیری از رخ دادن مشکلات جدی‌تر و برطرف کردن

مشکلات جزئی در سریع‌ترین زمان ممکن، از بالا رفتن هزینه‌ های تعمیر تا حد

بسیار زیادی جلوگیری نمایید. شما باید کمی هوشیار باشید و تلاش کنید تا ماشین خود را بیشتر بشناسید.

در این شرایط می‌توانید با تشخیص مشکلاتی جزئی در سیستم برق خودرو

و با استفاده از تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران،

در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل موجود در خودرو را برطرف سازید

و نیاز به پرداخت هزینه ‌های بالاتر نداشته باشید. اگر کار تعمیر سیستم

برق رسانی خود را به افراد غیر متخصص بسپارید، قاعدتاً ممکن است

که مشکلات بزرگ‌تری در آینده برای خودروی شما به وجود بیاید. پس سعی کنید

که در این زمینه هوشمندی به خرج دهید و کار تعمیر خودروی خود را به افراد متخصص بسپارید. 

بخش‌‌ های برقی خودرو

جمع‌بندی 

سیستم برق ‌رسانی خودرو سیستم بسیار پیچیده‌ای می‌باشد که برای تعمیر

آن باید از افراد متخصص کمک گرفت. دقیقاً به ‌همین دلیل است که به شما

تا با استفاده از تعمیرات تخصصی برق خودرو های خارجی در تهران، تلاش کنید

تا با کمترین میزان مشکل و دغدغه روند تعمیر خودروی خودتان را پیش ببرید. 

2.3/5 - (6 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *