• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران

Blog Images
تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران

شرکت تولیدی کیا، به‌ عنوان یکی از معروف‌ترین برند های تولید کننده خودرو در سراسر جهان شناخته می‌شود که عمده تولیداتش را به سراسر جهان صادر می‌کند. کشور ما ایران نیز در لیست یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان خودرو های کیا حضور دارد. دقیقاً همین فاکتور باعث شده تا نیاز به تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران بیش ‌از گذشته حس شود. کیا اسپورتیج یکی از خودرو های پرطرف‌دار برند تولید کننده کیا می‌باشد که در سراسر ایران طرف‌داران زیادی دارد. به‌ طور کلی خودرو های کیا از جمله کیا اسپورتیج به واسطه فاکتور های منحصر به ‌فردی طرف‌داران مخصوص به خودشان را دارند. 

ساعت تماس ۸ صبح الی ۶ بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن تماس : 02177785114 / 02177785115

موبایل : 09120996450 مهندس رضایی

همه این ویژگی ‌هایی منحصر به‌ فرد، در کنار بهبود کیفیت ماشین باعث شده‌اند تا روند تعمیر قطعات مختلف این خودرو ها تا حد بسیار زیادی سخت باشد. حال شما متوجه شدید که چرا مراجعه به تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران ضرورت دارد؛ زیرا هر فردی نمی‌تواند به ‌راحتی مشکل موجود در خودروی مورد نظر شما را پیدا کند و در جهت برطرف کردن آن از علم و تخصص خودش کمک بگیرد. البته شما باید در سریع‌ترین زمان ممکن و با دقت بالا خدمات ‌دهنده مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با استفاده از خدمات ارائه‌ شده به‌ راحتی مشکلات موجود در خودروی خود را برطرف کنید. 

خدمات تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران

بررسی خدمات ارائه‌ شده در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با مراجعه به تعمیرگاه ایران تو ریپیر باید هزینه‌ های بسیار بالایی را برای تعمیر خودرو بپردازند. شاید در دید اول هزینه مورد نیاز برای تعمیر خودرو در این تعمیرگاه ‌ها بالا باشد، اما اگر شما کمی دوراندیشی داشته باشید و از زاویه دید دیگری به موضوع نگاه کنید؛ متوجه می‌شوید که چگونه استفاده از این خدمات می‌تواند باعث صرفه ‌جویی در هزینه‌ های شما شود. شما با بهره‌وری از خدمات تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهراننیازی استفاده دوباره از خدمات تعمیر نخواهید داشت زیرا با یک‌بار تعمیر، مشکل خودروی شما برطرف خواهد شد. اما اگر شما از خدمات افراد مجرب و متخصص بهره نبرید، ممکن است نیاز داشته باشید چندین بار خودروی خود را تعمیر کنید. 

حتی در برخی موارد ممکن است مجبور شوید تا قطعات متفاوت خودروی خود را تعویض کنید. در این شرایط شما مجبور هستید هزینه ‌های سرسام‌آوری را بپردازید. پس کمی هوشمندی به خرج دهید و تلاش کنید تا با پیدا کردن تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران، با مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین هزینه ‌ها از خدمات با کیفیت ارائه‌ شده بهره ببرید. لیست زیر لیست خدماتی است که در تعمیرگاه فوق تخصصی به مشتریان ارائه می‌شود‌. بیایید در ادامه فاکتور های موجود در این لیست را دانه به دانه بررسی کنیم. • تعمیر موتور• تعمیر گیربکس• تعمیرات برق تخصصی• سرویس های دوره ای• تعمیر جلوبندی• رفع نشتی آب• رفع نشتی روغن

تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج

ارائه خدمات تعمیر موتور، گیربکس و جلوبندی 

 تعمیرات مربوط به موتور، گیربکس و جلوبندی جزو آن دسته از خدماتی هستند که باید در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران به مشتریان ارائه شوند. دلایل گوناگون و متفاوتی ممکن است که باعث ایجاد مشکل و بی‌نظمی در نحوه‌ی کار موتور شوند. تنها کاری که شما در این زمینه باید انجام دهید، مراجعه به یک تعمیر کار متخصص و انتظار برای برطرف کردن مشکلات خودرو می‌باشد. علاوه‌ بر این موضوع، گیربکس‌ های اتومات و دستی نیز بخش مهمی از خودرو هستند. وجود ایراد در این بخش از خودرو ممکن است عملاً کارکرد خودرو را تا حد بسیار زیادی به ‌هم بریزد. تنظیمات جلوبندی نیز درست مانند دو موردی که ما پیشتر برای شما گفتیم، تنظیمات بسیار حساسی هستند و باید حتماً توسط افراد متخصص انجام بگیرند. پس برای استفاده از این خدمت شما حتماً باید به تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران مراجعه فرمایید. 

ایران اتو ریپیر

سرویس‌ های دوره‌ای در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران

اگر شما فرد حساسی هستید و می‌خواهید که خودروی خود را به‌ دور از هر گونه مشکلی این نگه دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات سرویس‌ های دوره‌ای به هدف خودتان دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از خدماتی که در تعمیرات فوق تخصصی کیا به مشتریان ارائه می‌شود، شامل چک کردن صددرصدی خودرو و برطرف کردن ایرادات جزئی در صورت وجود می‌باشد. 

سرویس‌ های دوره‌ای در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج

تعمیرات برق تخصصی خودرو

سیستم برق خودرو یکی از سیستم‌ های بسیار مهم در خودرو های امروزی می‌باشد

که وظایف گوناگونی را در خودرو برعهده دارد. وجود کوچک‌ترین ایراد در سیستم برق خودرو ممکن است

که کل کارکرد خودرو را به ‌هم بریزد. از دیگر خدماتی که در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران 

به مشتریان ارائه می‌شود، تعمیرات مربوط به برق خودرو می‌باشد. اگر مشکلی در خودروی شما وجود داشته باشد،

می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه در جهت برطرف کردن آن قدم بردارید. 

رفع نشتی آب و روغن 

نشتی‌ های آب و روغن یکی دیگر از شایع‌ترین مشکلاتی هستند که ممکن است

برای خودرو ها به وجود بیایند. در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا اسپورتیج تهران شما می‌توانید

در صورت وجود هرگونه نشتی برای برطرف کردن آن ‌ها اقدام کنید. توجه داشته باشید

که نشتی‌ ها ممکن است در برخی موارد نشان ‌دهنده وجود مشکلات خطرناکی باشند‌‌.

پس در صورت مشاهده هرگونه علائم نشتی، حتماً به متخصص‌ترین خدمات‌ دهنده در این زمینه مراجعه فرمایید‌.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *