• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران

Blog Images
تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران

ایران اتوریپر، تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران، همه آنچه که می خواهید

اگر به دنبال تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهرانمی گردید و به دنبال مجموعه ای هستید که از صفر تا صد مشکلات خودروی خودتان را به آنها بسپارید ما به شما پیشنهاد می دهیم که مقاله ما را بخوانید. قرار است شما را با تعمیرگاهی به تمام معنا فوق تخصصی در تهران آشنا کنیم. به طور قطع به دلیل اینکه خودروهای مدل کیا به طور ویژه و تخصصی باید معاینه شوند افراد متخصص و آموزش دیده باید تعمیرات آنها را انجام دهند.

ساعت تماس ۸ صبح الی ۶ بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن ثابت : 02177785115 / 02177785114

موبایل : مهندس رضایی 09120996450

کیا سراتو و تعمیر آن

کیا سراتو از آن دست ماشین هایی است که داخل بازار ایران خرید و فروش خوبی دارد. با توجه به اینکه شرکت سایپا هم این خودرو را مونتاژ می کند، تعداد زیادی از این مدل را می توانید هر روز در خیابانهای شهرهای مختلف ببینید. طراحی داخلی و خارجی این مدل قابل قبول بوده و البته مدل مونتاژی داخلی از قیمت مناسب تری نسبت به مدل های وارداتی برخوردار است.

کیا سراتو هم مشکلات فنی خاص خود را پیدا می کند. به همین دلیل است که اگر شما مالک این مدل کیا هستید حتما باید تعمیرگاه خاصی را برای تعمیرات ماشین تان در نظر بگیرید. زیرا اگر هر بار که نیاز به تعمیرات داشتید بخواهید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید، شک نداشته باشید که در اکثر مواقع مشکل شما به شکل اصولی که حل نمی شود هیچ، حتی ممکن است به مشکلاتتان اضافه هم شود. 

یک تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران، باید ویژگی های خاصی از خود نشان دهد که مشتریان و مراجعین نام فوق تخصصی را به معنی تمام کلمه از آن، درک و تجربه کنند. مهمترین این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

به روز بودن تجهیزات 

– تجهیزات و لوازمی که در یک تعمیرگاه فوق تخصصی باید وجود داشته باشد، به طور حتم با تجهیزات یک تعمیرگاه معمولی باید متفاوت باشد. با وجود همه ابزارآلات مهم تعمیرگاهی، حل مشکل خودروها سرعت بهتری می گیرد و نیازی نیست مشتری زمان طولانی را منتظر تعمیر خودرو خود بماند.

راه ارتباطی ساده

– دسترسی به یک تعمیرگاه فوق تخصصی در شهرهای بزرگ مانند تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران،

باید آسان باشد. به عبارتی مشتری برای پیدا کردن تعمیرگاه بتواند مسیری سر راست را طی نماید.

پرسنل خبره و متخصص

– تعمیرکار ماهر و متخصص که به صورت تخصصی فقط بر روی مدل های خاصی از ماشین ها کار می کند، یکی از مهمترین ویژگی های یک تعمیرگاه فوق تخصصی است.تعمیرکاران معمولی بر روی همه مدل ها تجربیات خود را پیاده می کنند. اما یک تعمیرکار متخصص مثلا کیا سراتو، همانند یک پزشک متخصص یا فوق تخصص می تواند به صورت ویژه روی قطعات و بخش های این مدل کیا، کار کند.

برخورد مناسب با مشتریان

– ارتباط و برخورد مناسب با مشتری و وقت شناسی توسط مدیریت مجموعه تعمیرگاهی یکی از مواردی است که می تواند یک مشتری معمولی را به مشتری ثابت و همیشگی آن مجموعه تبدیل کند. احترام و برخورد مناسب یکی از ویژگی های بسیار مهم برای پرسنل یک تعمیرگاه فوق تخصصی می تواند باشد.

مدیریت قوی

– در مجموعه های تعمیرگاهی ماشین های خارجی همچون کیا سراتو ، مدیریت باید بسیار قوی باشد. طوری که تمام بخش های مختلف آن مجموعه به بهترین نحو ممکن با یکدیگر در ارتباط باشند. گاهی پیش می آید که پرسنل یک مجموعه به دلایل مختلف با یکدیگر هماهنگ نیستند و این ناهماهنگی مشتری را آزار می دهد.

تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل و مدیریت

– تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران، یعنی مجموعه ای کاملا متخصص و حرفه ای که خودروهای مدل کیا سراتو را عیب یابی و رفع عیب می کند. علاوه بر اینکه این مجموعه در مورد تعمیر ماشین ها باید حرفه ای و کار آزموده باشند، باید اخلاق حرفه ای نیز داشته باشد. یعنی اگر هرگونه خطا و اشتباهی به شکل عمد یا غیر عمد در حین انجام کار روی داد، این مجموعه کاملا مسئولیت پذیر بوده و متعهدانه در صدد جبران خسارت برآید. 

ضمانت انجام کار در تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران

– اگر مجموعه ای ضمانت تعمیراتی که بر روی خودروها انجام می دهد را بر عهده بگیرد،

به طور قطع مشتریان با اعتماد بیشتری به آنها رجوع خواهند کرد.

تمیزی و حفظ نظافت 

– محیط تعمیرگاهی مثلا برای ماشین های مدل کیا سراتو و یا هر مدل دیگر، معمولا آلوده و نازیبا است.

اما در یک مجموعه حرفه ای، نظم و انضباط و تمیزی، از ظاهر پرسنل تا محیطپیرامون اولین چیزی است

که به چشم یک مشتری می آید.

مجموعه تعمیرگاه ایران اتوریپر(تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران)

این مجموعه به تعمیر انواع خودروهای خارجی وارداتی مانند کیا سراتو می پردازد. 

شما می توانید برای حل مشکلات خودروی خود و تعمیر و تعویض قطعات (از ریزترین تا درشت ترین قطعه)

، به این مجموعه تعمیرگاهی مراجعه کنید. می توانیدبا خیال راحت خودروی خود را به دست پرسنل

متخصص آن بسپارید. یکی از مهمترین ویژگی های این مجموعه استفاده از قطعات اصل برای ماشین شماست.

​                                      تعمیرگاه فوق تخصصی کیا سراتو تهران

مرکز تعمیرات خودرو تهران

تعمیرگاه

4.7/5 - (8 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *