• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران

Blog Images
تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران

تعمیرات ماشین های لوکس و پیشرفته نزد متخصص ترین تعمیرکاران

 

برای تعمیر ماشین های لوکس و پیشرفته، می بایست به دنبال دستیابی به یک تعمیرگاه فوق تخصصی باشید.

تعمیرگاهی که از وجود تعمیرکاران حرفه ای و مجرب بهره می جوید. چرا که بدون دسترسی به این افراد،

هزینه های بیشتری را پرداخت خواهید کرد. چرا که تعمیرکار به سادگی پی به عیب موجود

در ماشین های لوکس شما نخواهد برد. به همین جهت ساده ترین راهکار پیش رو یعنی تعویض

قطعه را به جای تعمیر آن بر می گزیند. بنابراین بهتر است در همان ابتدا با یک تعمیرکار خوب و

حرفه ای ارتباط بگیرید تا با بهره گیری از علم و دانش و البته تجربه و تخصص وی بتوانید ماشین

خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید. در عین حال که کمترین هزینه را پرداخت می کنید.

تعمیرگاه تخصصی با سال ها تجربه و تخصص حرفه ای با کادری مجرب و کارکشته همه روزه در خدمت شماست. شما می توانید از این تعمیرگاه فوق تخصصی و تعمیرکاران موجود در آن نهایت استفاده را ببرید. 

منتظر صدای گرم شما مشتریان عزیز هستیم

هر مشتری یک گل است

ساعات تماس 8 صبح الی 6 بعدظهر

تلفن ثابت :

02177785115 / 02177785114

موبایل : 09120996450 مهندس حامد رضایی

ما چه خدماتی ارائه میدهیم؟

تعمیر موتور

تعمیر گیربکس

تعمیرات برق تخصصی

سرویس های دوره ای

تعویض تسمه ها

روغن موتور

رفع نشتی روغن

رفع نشتی آب

کولر و گاز کولر

تعمیر جلوبندی و ….

هیوندای سوناتا

بهترین و کارکشته ترین تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران

شرکت کره ای هیوندا بهترین و لوکس ترین خودروهای تولیدی را در اختیار دارد. خوشبختانه با توجه

به وجود بهترین و کارکشته ترین تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا در تهران، در صورت

بروز هر گونه عیب و ایراد فنی در خودروی خود می توانید به آن ها مراجعه کنید. این تعمیرگاه ها، سرویس کلی تمامی بخش های ماشین لوکس شما را با دقت نظر و سرعت عمل بالایی انجام می دهند. خودروهای لوکس مختلفی از شرکت هیوندا وارد ایران شده اند. خودروهایی اعم از: سانتافه، سوناتا، جنسیس، جنسیس کوپه، آزرا و… بخشی از این خودروها به حساب می آیند. ، بهترین و کارکشته ترین تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا در تهران محسوب می شود. تعمیرگاهی که با خدمات متنوع و متعدد خود، رضایت شما را جلب خواهد کرد. تعمیرگاه تخصصی هیوندا انواع سرویس های دوره ای و مشکلات و عیوب فنی موجود در خودروی هیوندای سوناتا در این مرکز با کمترین هزینه انجام می شود. ضمن اینکه کیفیت و کلاس کاری آن ها بسیار بالا و قابل توجه است.

عیب یابی هیوندای سوناتا توسط تعمیرکاران متخصص

یکی از خدمات تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا در تهران، عیب یابی این خودروی لوکس می باشد.

وجه تمایز تعمیرگاه تخصصی با سایر تعمیرگاه ها در همین موضوع است. شاید بسیاری از تعمیرکاران به جهت عدم شناخت کافی و تجربه و تخصص نه چندان بالا در این زمینه، رو به تعویض قطعه آورند. اما تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی این مرکز با توجه به توانایی های خود، ابتدا و در کمترین زمان ممکن، اقدام به عیب یابی خودروی شما می کنند. سپس نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را صورتمی بخشند. پس بهتر است از این تعمیرگاه فوق تخصصی، درخواست عیب یابی و سپس تعمیر خودروی هیوندای سوناتا کنید. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در پاره ای از اوقات که دیگر چاره ای جز تعویض قطعه وجود ندارد؛ بایستی قطعه معیوب را با قطعه استاندارد تعویض کنید. در چنین شرایطی به قطعات اورجینال و با کیفیت نیاز دارید که تعمیرگاه تخصصی این مرکز این نیاز شما را هم برطرف خواهد کرد. 

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا

خدمات ارائه شده در بهترین تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران

در بهترین تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران، خدمات متنوع و جالب توجهی ارائه می گردد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:• تعویض روغن موتور و فیلتر• تعویض تسمه دینام بررس باطری و دینام خودرو• تنظیم باد لاستیک ها• تست گیربکس ها• تعمیر صندلی های برقی خودروی هیوندا• تعمیر کیلس استارت• تنظیم موتور • تعمیر فرمان و جلوبندی ماشین هیوندای سوناتا• تعمیر موتور هیوندای سوناتا• خدمات تخصصی مربوط به برق خودرو • بررسی خودرو• عیب یابی سیستم چرخ ها • و…

به طور کلی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران شامل همه این موارد و نیز نکات ریز و درشت دیگر می گردد. تعمیر گیربکس اتوماتیک در صورت بروز هر یک از این موارد، می توانید تعمیرگاه تخصصی این مرکز را انتخاب کنید. آن ها با توجه به کادر مجرب و متخصص خود نیاز شما را به خوبی برطرف خواهند ساخت.

تعمیرگاه فوق تخصصی

سخن نهایی 

به طور کلی در نظر داشته باشید که دستیابی به بهترین و بروزترین تعمیرگاه فوق تخصصی 

هیوندای سوناتا تهران، کار سختی نیست. شما می توانید به شیوه ها و از طریق پل های ارتباطی مختلف با تعمیرگاه تخصصی در همین راستا در ارتباط باشید. کیفیت قطعات استاندارد، دقت نظر بالا و سرعت عمل بی نظیر و عاری از هر گونه عیب و ایراد از خدمات این تعمیرگاه می باشد. اگر می خواهید از ضمانت اجرایی خدمات این تعمیرگاه فوق تخصصی به خوبی بهره مند شوید؛ می توانید با آن ها تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی با کمترین هزینه، نیاز شما را در اسرع وقت به خوبی برطرف خواهند کرد. شما می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر با آن ها ارتباط بگیرید. البته روزهای پنج شنبه هم می توانید از 8 صبح تا 5 بعدازظهر از خدمات تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سوناتا تهران بهره مند شوید. 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *