• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتینال تهران

Blog Images
تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتینال تهران

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتینال تهران

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران تمامی خدمات مربوط به رفع مشکل این خودرو را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین دیگر نیاز به مراجعه به سایر مراکز نخواهید داشت. در صورت نیاز به خرید قطعه، اورجینال بودن محصول قطعاً توسط کارشناسان تایید خواهد شد.

خدمات تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران

همانطور که میدانید موتور هیوندای سنتنیال به سختی تعمیر می شود و کمتر مرکزی می تواند به تعمیر موتور یاتاقان زده بپردازد. تعمیر موتور این خودرو با تضمین کیفیت توسط تیم تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران به بهترین نحو صورت می گیرد. مثلاً گاه نیاز به تراشکاری های بسیار تخصصی در قسمت موتور است. خوشبختانه از تجهیزاتی کاملاً به روز و مدرن در این راستا استفاده شده است که سبب می شود تا حرفه ای ترین افراد بتوانند با خیال راحت مشکل اتومبیل خود را برطرف سازند.

وجود صداهای غیر عادی در بخش تایپیت ها از مواردی است که معمولاً مشتریان از ان گله می کنند. همینطور وجود صدا در بخش پمپ های زنجیر نیز از مواردی است که می بایست توسط افراد متخصص بررسی و تعمیر شود. متخصصین در مجموعه این مشکلات را از صفر تا صد برطرف می سازند.

ساعت تماس 8 صبح الی 6 بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن ثابت :

02177785115 / 02177785114

موبایل : مهندس رضایی 09120996450

تعمیر تخصصی هیوندای سنتنیال با تضمین کیفیت

در مجموعه تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران سیستم تعمیر حرفه ای برای مشکلات مربوط به گیربکس در نظر گرفته شده است. برای تعمیر گیربکس می بایست از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده شود. سرویس دوره ای گیربکس سبب می شود تا مشکلات بیشتر به حداقل برسد. همینطور شرایطی فراهم شده است تا تعویض روغن به بهترین نحو صورت بگیرد. یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید این است که وضعیت فشارهای هیدرولیکی به خصوص در بخش گیربکس می بایست توسط دستگاه ارزیابی شود. همه این مشکلات به سادگی توسط تیم حرفه ای 

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران برطرف می شود بدون اینکه هیچ آسیبی به اتومبیل وارد شود. اگر نیاز به تعویض گیربکس باشد قطعاً از جدیدترین نوع گیربکس های اتوماتیک برای مشتریان استفاده می شود. این گیربکس ها با قیمت کاملاً منصفانه عرضه شده تا صاحبان خودرو مجبور به مراجعه به سایر مراکز برای خرید قطعه مورد نظر نباشند. بخش فروشگاه تیم به نسبت گذشته تکمیل تر شده است و قطعات نایاب نیز وارد می شود.

مزایای تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران

مراکز مختلفی در راستای تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می کنند اما تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران توانسته به واسطه پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها در رتبه اول قرار بگیرد. در واقع مهندسینی که در این مجموعه فعالیت می کنند دوره های تعمیر را به شکل کاملاً حرفه ای پشت سر گذاشته اند. شرایط به صورتی است که در ابتدا مشکل خودرو تشخیص داده می شود تا هزینه های اضافی به حداقل برسد. بررسی کامل چرخ ها و یا سرویس دوره ای خودرو از مواردی است که کمک می کند مشکلات بزرگتر ایجاد نشود.

تضمین کیفیت و گارانتی قطعات و تعمیر اتومبیل از مهمترین مزایای تیم تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران محسوب می شود. در واقع هر قطعه ای که تعمیر می شود و یا نیاز به تعویض دارد بر اساس سطح نیاز مشتری سنجیده می شود. هزینه ها در ابتدا محاسبه شده و مشاوره های لازم در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همه جوانب کار سنجیده می شود. مدت زمان لازم برای تعمیر یا تعمیر قطعه به شما اعلام می شود. هیچ نوع تاخیری در مجموعه تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران وجود نداشته و شرایط به شکلی است که شخص با خیال راحت می تواند اتومبیل خود را تعمیر کند.

جدیدترین سرویس های تعمیرگاه تخصصی هیوندای سنتنیال تهران

سرویس های جدیدی در تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران در اختیار شما قرار می گیرد.

تعمیر بخش های مختلف جلوبندی و عقب بندی اتومبیل هیوندای سنتنیال از مواردی است

که به سادگی می تواند مورد بررسی قرار بگیرد. سرویس های دوره ای به همراه بازدید و چکاپ خودرو نیز

توسط افراد خبره صورت می گیرد. بد کار کردن موتور ماشین از مواردی است که به سادگی ارزیابی می شود.

قطعات یدکی این خودرو بسیار گران است و یافتن آن نیز دشوار است بنابراین نیاز به تیمی است

که بتوانند این قطعات را با قیمت مناسب وارد کنند. مقاومت جلوبندی در برابر خرابی نیز ضعیف بوده

و نیاز به دقت بالایی در بخش جلوبندی است. از سوی دیگر این خودرو در برابر یاتاقان نیز مقاومت

نسبتاً قابل قبولی دارد اما در سطح عالی قرار ندارد.

رفع مشکلات سر سیلندر نیز توسط افراد حرفه ای صورت می گیرد بدون اینکه مشکلی ایجاد شود.

این خودروها از نظر ساختار متنوع هستند و تعمیر می بایست بر اساس مدل خودرو صورت بگیرد.

خوشبختانه مجموعه تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتنیال تهران توانسته اند سطح رضایت بالایی را فراهم سازند.

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندای سنتینال تهران

تعمیرات خودرو در استان تهران

تعمیرگاه رنو

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *