• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران

Blog Images
تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران

تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران

یکی از خودروهایی که توسط شرکت پارس خودرو به بازار ایران وارد شد؛ نیسان قشقایی می باشد. این خودرو کراس اوور از ظاهر زیبایی برخوردار بوده و بی شباهت به محصولات خانواده رنو- نیسان نیست. این خودرو از لحاظ مشخصات فنی در سطح مناسب قرار داشته و کیفیت قابل قبولی را به خود اختصاص داده است. اما مسئله ای که در خصوص این خودرو برای صاحبان آن وجود دارد؛ بحث تعمیرات است. هر خودرویی اعم از نیسان قشقایی ممکن است به مشکلاتی دچار گردد. این مشکلات را می توان با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران برطرف نمود. اگر تاکید بر تعمیرگاه تخصصی داریم؛ به این علت است که این تعمیرگاه ها از امکانات به روز و تعمیرکاران متخصص و زبده برخوردار می باشند. بنابراین می توانند هر نوع مشکل موجود در خودرو نیسان قشقایی را تشخیص داده و سریعا حل نمایند.

ساعت تماس 8 صبح الی 6 بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن ثابت : 02177785115 / 02177785114

موبایل : 09120996450 مهندس رضایی

پس در انتخاب تعمیرگاه وسواس داشته باشید و خودرو را به هر تعمیرگاهی نسپارید؛ چون ممکن است مشکلی بر مشکلات خودروتان افزوده شود. به دنبال آن، هزینه تعمیرات افزایش یافته و گاهی سر به فلک خواهد کشید! اما اگر در انتخاب تعمیرگاه دقت کرده و صرفا تعمیرات را از تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی درتهران بخواهید؛ قطعا با نتایج ایده آلی روبرو خواهید شد. با این اقدام، هم مشکل خودرو حل شده و هم متوجه خواهید شد که از این پس باید راه حل خرابی های خودرو را دقیقا از کجا بخواهید.

تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران

نحوه تشخیص تعمیرگاه تخصصی

نیسان قشقایی در دو تیپ تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه گردیده است. تیپ 2 این خودرو دارای امکانات متنوع تری بوده و امکانی برای آفرود سواری را هم در اختیار رانندگان قرار می دهد. اما همین خودرو مدرن و دارای امکانات مناسب ممکن است گاهی از کارکرد عادی خود خارج شده و به مشکلاتی از قبیل خرابی تسمه ها، خرابی گیربکس و جعبه دنده، سیستم ترمز، دینام، نشتی روغن ترمز و … دچار گردد.

در این زمان نباید دست روی دست گذاشت و این مشکلات را نادیده گرفت؛ بلکه باید به دنبال یک تعمیرگاه مناسب گشت تا بتواند این مشکلات را به سرعت حل کند. اما سوالی که به وجود می آید؛ این است که چطور می توانیم تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران را تشخیص داده و تعمیرات را بر عهده آن بگذاریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تشخیص یک تعمیرگاه خوب و تخصصی اصلا کار دشواری نیست. کافیست به نشانه هایی که در ادامه می گوییم توجه فرمایید تا بتوانید در انتها با نتیجه مورد انتظار روبرو شوید:

تعمیرگاه با محیط منظم

آنچه که در نگاه اول از یک تعمیرگاه تخصصی متوجه خواهید شد؛ ظاهر آن است. یقینا تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران از ظاهری منظم برخوردار بوده و همه چیز در سر جای خود قرار دارد. تعمیرکارانی که در این تعمیرگاه حضور دارند؛ همگی از پیراهن کار مخصوص برای پوشیدن استفاده کرده و جعبه ابزار و لوازم کافی برای تعمیرات را در اختیار دارد. تعمیرکاری که ظاهر تعمیرگاهش برایش اهمیت دارد؛ مشکل خودرو دیگران نیز برای او مهم بوده و در تلاش است تا بهترین خدمات تعمیر را ارائه دهد.

دارای مدرک معتبر

هر صنف معتبر از جمله تعمیرگاه خودرو از مدارک خاصی برخوردار بوده و این مدرک را غالبا بر دیوار مغازه نصب می کند تا همه با مشاهده آن پی به اعتبار تعمیرگاه ببرند. بنابراین اگر به تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران مراجعه نمودید؛ حتما به دنبال یک مدرک در دیوار آن باشید که از اعتبار آن اطمینان حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی

تعمیر توسط دستگاه های تخصصی

امروزه از دستگاه های پیشرفته و تخصصی برای تشخیص مشکلات خودرو در تعمیرگاه های مدرن بهره می برند. دستگاه هایی که به سرعت مشکل را شناسایی کرده و باعث می شوند تعمیرات بر اساس یک تشخیص درست صورت گیرد. در حقیقت این دستگاه ها کمک می کنند تا احتمال تشخیص نادرست مشکلات خودرو کاهش یابد.

تعمیرگاه خودرو

تعمیر، نه تعویض

اگرچه برخی از قطعات خودرو نیسان قشقایی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند؛

اما این تعویض همیشه واجب نیست. گاهی با یک تعمیر هم می توان قطعات خراب را به حالت اول برگرداند.

پس اگر به تعمیرگاه تخصصی نیسان قشقایی در تهران مراجعه کرده و متوجه شدید

علاوه بر تعویض، تعمیر قطعات خراب هم در آنجا صورت می گیرد؛ می توانید به آن تعمیرگاه اعتماد کنید.

ارائه فاکتور

شاید قیمت قطعات خودرو نیسان قشقایی در سطح بالایی قرار داشته باشد؛ اما این

موضوع دلیل بر این نیست که تعمیرکار بخواهد هزینه های سرسام آور از شما اخذ کند.

این را به یاد داشته باشید یک تعمیرکار تخصصی و ماهر، صرفا به فکر هزینه نیست؛

بلکه به فکر تعمیرات اصولی بوده و رضایت مشتریان را در اولویت قرار می دهد.

بنابراین اگر تعمیرگاه، هزینه بالایی را بابت تعمیرات تقاضا کرد؛ ابتدا لیست قطعات

تعویض یا تعمیر شده را از او مطالبه کرده و سپس بعد از بررسی لیست و کسب اطمینان،

هزینه نهایی را پرداخت نمایید. هیچگاه بدون فاکتور، اقدام به این کار نکنید.

تعمیرگاه تخصصی نیسان

ایران اتو ریپیر

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *