• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران

Blog Images
تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران

تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران

مقدمه

یکی از خاص ترین خودرو های جهان در کلاس کراس اوور نیسان جوک است، که طرفداران خاص خودش را دارد. این خودرو به دلیل برخورداری از طراحی خاص و جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و امکانات رفاهی مناسب مورد توجه بوده است. خودرو های ژاپنی همیشه به استقامت و طول عمر بالا و استفاده از تکنولوژی پیشرفته مشهور بوده اند.

از این رو تعمیرات و سرویس های دوره ای آنها باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده در یک تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهرانصورت گیرد. تعمیرکارانی که ادعا می کنند می توانند از پس تعمیرات نیسان جوک برآیند کم نیستند. اما سپردن خودروی پیچیده ای مانند نیسان جوک به دست افراد غیر متخصص می تواند خسارات مالی بسیار زیادی برای مالک خودرو به همراه داشته باشد. با توجه به اهمیت این موضوع و جلوگیری از آسیب خودرو و متضرر شدن صاحب خودرو قصد داریم ویژگی های یک تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران را برگزینیم.

ساعت تماس 8 صبح الی 6 بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن ثابت : 02177785115 / 02177785114

موبایل : 09120996450 مهندس رضایی

نیسان کراس اوور جوک را در دو مدل اسپرت و معمولی به بازار جهانی معرفی کرده است.

مشخصات فنی نیسان جوک

شرکت نیسان کراس اوور جوک را در دو مدل اسپرت و معمولی به بازار جهانی معرفی کرده است. مدل معمولی، خود به دو تیپ اسکای پک و پلاتینیوم تقسیم می شود. نیسان جوک پلاتینیوم در مقایسه با اسکای پک به امکانات بیشتری مجهز شده است. امکاناتی چون دوربین 360 درجه، سنسور های نقطه کورجانبی، گرمکن صندلی سرنشینان جلو، سنسور باران، اتولایت و… نمونه هایی از تمایز نسخه ی پلاتینیوم با اسکای پک هستند. در بخش فنی هر دو مدل از یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر با قدرت 117 اسب بخار به همراه گیربکس 6 سرعته اتوماتیک که قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند بهره می برند.

نسخه ی اسپورت نیسان جوک با مشخصات فنی کاملا متفاوت و بهینه شده روانه بازار شده است. امکانات رفاهی نیسان جوکاسپرت کاملا مشابه با نمونه پلاتینیوم است. اما در بخش فنی از یک موتور قدرتمند 1.6 لیتری مجهز به توربو شارژ بهره می برد که190 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می کند. سیستم تعلیق این نسخه از نیسان جوک هم دستخوش تغییرات بسیار بوده است.

این مشخصات نشان می دهند که با یک خودرو پیشرفته در هر سه مدل طرف هستیم. از این رو به طبع تعمیرات و سرویس های نیسان جوک در مقایسه با سایر خودرو ها پیچیده تر و تخصصی تر می شود. بنابراین اگر صاحب خودروی نیسان جوک هستید باید اهمیت ویژه ای برای انجام امور تعمیراتی آن قائل شوید. پس بهتر است برای برطرف نمودن مشکلات آن به تعمیرگاه ایران اتو ریپیر در تهران مراجعه نمایید. علاوه بر تمامی موارد عنوان شده تعمیرات خودروی پیشرفته ای چون نیسان جوک نیاز به تجهیزات پیشرفته ای نیزدارد.

نسخه ی اسپورت نیسان جوک با مشخصات فنی کاملا متفاوت و بهینه شده روانه بازار شده است.

خدمات تعمیرگاه ایران اتو ریپیر در تهران

خوشبختانه وجود تعمیرگاه ایران اتو ریپیر در تهران موجب شده که عیب یابی خودرو و تعمیرات آن در کمترین زمان ممکن و به شکلی حرفه ای انجام گیرد. شرایط اقتصادی موجود باعث افزایش قیمت خودرو ها به خصوص نمونه های خارجی شده است. از سوی دیگر قطعات یدکی علاوه بر اینکه نایاب شده اند از قیمت بالایی برخوردار هستند. همین موارد به تنهایی می توانند اهمیت مراجعه به تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران را نشان دهند. عیب یابی دقیق خودرو یکی از مسائلی است که بسیار حائز اهمیت است. عدم تشخیص درست علاوه بر برطرف نشدن مشکل خودرو موجب افزایش چندین برابری هزینه ی تعمیر می گردد.

هر کدام از بخش های خودرو در حیطه ی تخصصی جداگانه ای قرار می گیرند و

نیاز به تجهیزات و تعمیرکار مخصوص به خود دارد. مجموعه تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران قادر به ارائه تمام خدمات تعمیراتی این خودرو از موتور و گیربکس تا جلوبندی، سیستم برق، تعلیق را ارائه می دهد. 

تمامی این خدمات به صورت حرفه ای و با استفاده از تجهیزات پیشرفته در 

تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. 

فراموش نکنید که انجام سرویس های دوره ای مانند تعویض مایعات و روان کننده ها،

صافی ها و فیلتر ها و سایر قطعات مصرفی باعث افزایش عمر خودرو نیسان جوک شما می شوند.

همچنین انجام سرویس های دوره ای از آسیب دیدن سایر قطعات خودرو که هزینه های

بسیار زیادی به همراه دارند جلوگیری می کند.

خوشبختانه وجود تعمیرگاه ایران اتو ریپیر در تهران موجب شده که تعمیرات آن به شکلی حرفه ای انجام گیرد.

تعمیرگاه ایران اتو ریپیر

جمع بندی

خودروهای ژاپنی مانند نیسان جوک در مقایسه با خودرو های چینی و کره ای از کیفیت

و قیمت بالاتری برخوردار هستند. همین امر موجب شده که سپردن آن به یک 

تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران موجب آسایش خیال صاحب خودرو گردد.

هر راننده ای می داند که عیب یابی و تعمیرات نادرست چه هزینه های اضافی می تواند

به همراه داشته باشد. تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در شهر تهران فراوان است 

و همه هم مدعی هستند که در این امر تخصص دارند. اما تعمیرات خودرو های

پیشرفته ای چون نیسان جوک نیاز به افراد متخصص و دوره دیده دارد.

تعمیرگاه رنو در تهران

5/5 - (36 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *