• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

Blog Images
بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران / اتومات

ما گیربکس اتوماتیک چه برند خودروهایی تعمیر میکنیم؟

ما در تعمیرگاه ایران اتو ریپیر، در زمینه تعمیر انواع گوناگون و متفاوت از گیربکس‌ ها به مشتریانمان خدمات ‌رسانی می‌کنیم. دقیقاً به ‌همین دلیل است که در لیست بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک جای می‌گیریم. در تعمیرگاه ایران اتو ریپیر ما در زمینه تعمیر گیربکس ‌های اتوماتیک خودرو های برند بی ام و ،بنز ، لکسوس، هیوندای ، کیا، تویوتا ، نیسان ، رنو ، میتسوبیشی ، پورشه ، مزدا ..اگر شما یکی از انواع متفاوت این خودرو ها را دارید و می‌خواهید که از خدمات تعمیر گیربکس اتومات بهره ببرید، می‌توانید با مراجعه به ایران اتو ریپیر به هدفتان برسید.

از کجا بفهمیم گیربکس اتومات خراب شده؟

گیربکس‌ ها به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات در خودرو شناخته می‌شوند که وظیفه اصلی آن ‌ها حرکت دادن و تعیین سرعت خودرو می‌باشد. دلایل گوناگونی وجود دارند که ممکن است باعث ایجاد خرابی در گیربکس شما شوند و شما را مجبور کند تا به بهترین تعمیرگاه مراجعه فرمایید. اگر خودرو شما از گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد، قاعدتاً راحتی بیشتری در رانندگی خواهید داشت. اما این موضوع را بدانید که گیربکس اتوماتیک نسبت ‌به گیربکس دستی قطعه حساس‌تری است و به‌ همین دلیل شما باید با مراقبت و دقت بیشتری از خودروی خود بهره ببرید.

یکی از روش ‌های مراقبت در این زمینه استفاده از خدمات تعمیر گیربکس هنگام احساس خرابی است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که از کجا باید بفهمیم گیربکس اتومات خراب شده است؟ نشانه ‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. برای مثال شنیدن صدای غیر عادی از جعبه‌ دنده، احساس لرزش دنده هنگام حرکت، استشمام بوی سوختگی، جابجایی دنده به‌ صورت غیرعادی، نشت روغن گیربکس و روشن شدن چراغ اخطار جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که به شما اخطار می‌دهند گیربکس اتومات شما خراب شده و باید برای برطرف کردن ایراد به تعمیرگاه مراجعه کنید.

هزینه های تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر میباشد؟

موارد گوناگونی وجود دارند که می‌توانند در هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تاثیرگذار باشند. قاعدتاً شما با مراجعه به بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک، در مقایسه با تعمیرگاه‌ های معمولی، باید هزینه ‌های نسبتاً بیشتری بپردازید. اما در این شرایط خیال شما از بابت کیفیت تعمیرات راحت می‌باشد. علاوه‌ بر تخصص تعمیرگاهی که شما به آن مراجعه کرده‌اید نوع خودرو، مدل خودرو، استفاده از قطعات استوک یا نو، میزان خرابی و… در هزینه ‌های مورد نیاز برای تعمیر گیربکس تاثیرگذار هستند. قاعدتاً هر چه ایراد موجود در گیربکس شما بیشتر باشد و شما قصد داشته باشید از قطعات بهتری استفاده کنید؛ هزینه ‌های شما نیز برای تعمیر بالاتر خواهند رفت.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر زمان میبرد؟

اگر شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به‌ صورت همه ‌روزه و دائم از خودروی خود استفاده می‌کنند، حتما برایتان مهم است که بدانید تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر زمان می‌برد. شما می‌توانید با مراجعه به بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در سریعترین زمان ممکن از خدمات تعمیر گیربکس بهره ببرید. البته زمانی می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید که خدمات‌ دهنده مورد نظر شما تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد. معمولاً با توجه به نوع خودروی شما و قطعات مورد نیاز، مدت زمان متغیری برای تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز است.

ما نمی‌توانیم یک زمان از پیش ‌تعیین ‌شده را برای تعمیر گیربکس به شما بگوییم. ممکن است که تنها با کمی تنظیمات جزئی در مدت زمان کوتاهی مانند یک ساعت مشکل گیربکس شما حل شود. در برخی موارد نیز ممکن است شما مجبور باشید برای چند روز خودروی خود را در تعمیرگاه رها کنید تا روند تعمیر آن پیش برود. پس هیچ‌گاه نمی‌توان به‌ طور دقیق گفت که تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر زمان می‌برد. البته اگر گیربکس شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، می‌توانید با تهیه هرچه سریع‌تر قطعات، روند تعمیر خودروی را پیش ببرید.

چرا گیربکس اتومات خودروهای خارجی خراب میشوند؟

موارد گوناگونی وجود دارند که ممکن است به خرابی گیربکس منجر شوند و شما را مجبور کنند از خدمات بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بهره ببرید. قاعدتاً هر چه شما بیشتر مراقب خودروی خود باشید و به ‌صورت اصولی‌تری از آن بهره ببرید، قطعات مختلف خودروی شما مانند گیربکس نیز دیرتر خراب می‌شوند. مواردی مانند تعویض دنده در حالت حرکت، رانندگی کردن در حالت خلاص، استفاده از حالت پارک قبل ‌از توقف کامل، عدم توجه به سرویس ‌های دوره‌ای گیربکس و … جزو آن دسته از موارد و فاکتور هایی هستند که می‌توانند باعث شوند گیربکس اتومات سریع‌تر خراب شود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتومات ماشین خارجی کجاست؟

خدمات دهندگان زیادی وجود دارند که می‌توانند به‌ عنوان بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شوند، اما آیا شما می‌توانید به تمامی خدمات دهندگان اعتماد کنید؟ بهترین مکانیکی تهران حتی اگر خود تعمیرگاه به این نکته اذعان کند که بهترین تعمیرگاه تهران موجود می‌باشد، باز هم شما باید کمی تحقیق و بررسی انجام دهید و بعد کار تعمیر خودروی خود را به او بسپارید. تعمیرگاه گیربکس اتومات ماشین خارجی تعمیرگاهی است که از تکنسین ‌های متخصص، تجهیزات به‌ روز و علم روز دنیا بهره ببرد تا بتواند به‌ خوبی نیاز مشتریان را برطرف سازد و به تعمیر گیربکس بپردازد. 

بهترین تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *