• مهندس حامد رضایی 09120996450

    ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 6 بعدظهر ساعت تماس 8 تا 6

  •  

    شرق تهران / تهرانپارس/ جاده دماوند به سمت حکیمیه / بلوار بابائیان / خیابان پنجم شیدایی کوچه 7 شمالی پلاک 10 فقط دو تا تعمیرگاه رو به روی هم میباشد سوال کنید اشتباه نرید

تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران

Blog Images
تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران

نیسان تیانا یکی از خودرو های برند تولید کننده نیسان می‌باشد که برای اولین‌بار در سال 2003 به بازار عرضه شد. این محصول، جایگزین نیسان ماکسیما بود که در آن زمان طرف‌داران بسیار زیادی داشت. نیسان تیانا در تیپ‌ های گوناگونی به بازار عرضه شد و در همان زمان توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرد. وجود تعداد زیادی از این خودرو در کشور ما ایران باعث شده تا نیاز به استفاده از خدمات تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران بیش ‌از گذشته مورد بحث قرار بگیرد. 

ساعت تماس ۸ صبح الی ۶ بعدظهر

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم

تلفن ثابت : 02177785115 / 02177785114

موبایل : 09120996450 مهندس رضایی

در سال 1390 بود که نیسان تیانا در کشورمان ایران به‌ عنوان با کیفیت‌ترین خودرو معرفی شد و مورد استفاده قرار گرفت. این موضوع نشان از کیفیت ساخت خوب و مقاومت مناسب و قابل ‌قبول این خودرو دارد. اما حتی خودرو های نیسان تیانا که به ‌عنوان خودرو های با کیفیت شناخته می‌شوند نیز ممکن است که دچار ایراد و مشکلات گوناگونی شوند. در این شرایط چه اقدامی هوشمندانه است؟ چگونه می‌توان با کمترین هزینه‌ ها و شانس موفقیت بالا مشکلات موجود در این خودرو ها را برطرف کرد؟ چرا باید به تعمیرگاه ایران اتو ریپیر در تهران مراجعه کرد و چه اقداماتی می‌تواند به ما کمک کند تا عمر خودرو را افزایش دهیم؟ برای پاسخ به این سوالات به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای محتوی همراهی کنید.

بررسی ویژگی ‌های نیسان تیانا

قبل‌ از این‌ که برای شما به ‌صورت مفصل در رابطه با ویژگی ‌های تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران صحبت کنیم، بد نیست که اطلاعاتی در رابطه با این خودرو به شما ارائه دهیم. نیسان تیانا در واقع نوع پیشرفته‌ای از نیسان ماکسیما می‌باشد که ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی به آن اضافه شده است. برای مثال سیستم ترمز با کیفیت، کیسه ‌های هوای ایمنی، استفاده از گیربکس‌ اتوماتیک، شتاب مناسب، استحکام، سیستم تهویه، سنسور های هوشمند، و ‌… جزو آن دسته از آپشن هایی هستند که باعث شده‌اند این خودرو به یک خودروی با کیفیت تبدیل شود. 

دقیقاً همین فاکتور ها باعث شده‌اند تا خریداران زیادی نیسان تیانا را در میان گزینه‌ های متفاوت انتخاب کنند و از این خودرو برای برطرف کردن نیاز های خودشان بهره ببرد. موارد گوناگونی وجود دارند که ممکن است شما را مجبور کنند از خدمات این تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران بهره ببرید. تنها نکته‌ای که در این زمینه شما باید آن را مورد توجه قرار دهید، حساسیت بالا در انتخاب خدمات‌ دهنده می‌باشد. هیچ‌ کس دوست ندارد که کار تعمیر خودروی آسیب ‌دیده خود را به افرادی بسپارد که در زمینه کاری خودشان تخصص کافی ندارند. به‌ همین دلیل شما می‌توانید با کمی تحقیق، جستجو و سوال، خدمات ‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که مطمئن هستید با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. 

تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا

خدمات ارائه‌ شده در تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران 

خدمات گوناگون و متنوعی وجود دارند که ممکن است در تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران به مشتریان اعلام ارائه شوند. به این موضوع توجه داشته باشید که یک تعمیرگاه فوق‌ تخصصی باید بتواند نیاز مشتریان را در هر زمینه‌ای برطرف سازد و به آن‌ ها کمک کند تا با کمترین میزان دغدغه و مشکل کار تعمیر خودرو های خودشان را به او بسپارند. نمی‌شود که یک خدمات دهنده به عنوان فوق تخصص خودش را معرفی کند، اما تنها در پنجاه درصد مواقع به مشتریان خدمات ‌رسانی داشته باشد. خدمات ‌دهنده تخصصی باید در هر زمینه‌ای از تعمیر موتور گرفته تا برطرف کردن ایرادات جزئی در تنظیمات شاسی ها، به مشتریان خدمات دهد. 

تنها در این شرایط است که یک تعمیرگاه، می‌تواند صفت “فوق تخصصی” را یدک بکشد و خیال مشتریان را از بابت بالا رفتن کیفیت خدمات راحت سازد. ما در ادامه برای شما لیست خدمات جامع ‌ای که در تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران باید به مشتریان ارائه شوند را آورده‌ایم. این خدمات، خدمات جامعی می‌باشند که هر کدام از آن ‌ها می‌توانند این زیرشاخه ‌های گوناگونی را شامل شوند. اگر خدمات دهنده مورد نظر شما این خدمات را به مشتریانش ارائه کند، می‌تواند به‌ عنوان یک تعمیرگاه تخصصی شناخته شود و نیاز شما را به‌ طور کامل برطرف سازد. 

​• تعمیر موتور• تعمیر گیربکس• تعمیرات برق تخصصی• سرویس های دوره ای• تعمیر جلوبندی• رفع نشتی آب• رفع نشتی روغن

بررسی ویژگی‌ های تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران 

تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران باید ویژگی‌ هایی را داشته باشد.

دقیقاً همین ویژگی‌ ها هستند که می‌توانند عیار خدمات ارائه ‌شده به مشتریان را مشخص کنند و

به شما کمک کند تا راحت‌تر در جهت انتخاب خدمات‌ دهنده مورد نظر خودتان قدم بردارید.

تعمیرگاه تخصصی باید تعهد کاری داشته باشد و تلاش کند

و باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات به مشتریان ارائه دهد. لازمه ارائه خدمات

با کیفیت استفاده از تکنیسین‌ های تعمیرکار متخصص و ابزار ها و تجهیزات به ‌روز می‌باشد.

علاوه‌ بر این موضوع، داشتن تعهد کاری و تأمین ایمنی محل تعمیر نیز از دیگر فاکتور هایی هستند

که باید هنگام انتخاب تعمیرگاه فوق تخصصی نیسان تیانا تهران به آن توجه داشته باشید.

شما باید بتوانید با کمترین میزان مشکل و دغدغه روند تعمیر خودرویخودتان

را به خدمات‌ دهندگانی بسپارید که در این زمینه فعالیت می‌کنند. تنها در این شرایط می توانید

راحت‌تر به هدف خود دست پیدا کنید.

ایران اتو ریپیر

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *